♥ Wedding

2010-06-19 13:57:07
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Thoughts 2 kommentarer

Ja, jösses vilket grått och tråkigt väder det är nuförtiden. Redan snart juli och det har inte varit sommarväder fler dagar än vad som går att räkna på en hand. För dåligt tycker jag. Jag har ingenting emot detta väder, så länge det inte håller i mer än en, kanske två dagar. Skönt sådär emellanåt att bara ligga inne och inte göra någonting. Men inte såhär länge. Nu vill jag ha sol och värme och havet. Lira lite volleyboll med skönt folk, lyssna på go musik, ta en mjukglass. Åh! Nej, får verkligen hoppas att det vänder snart, för det här håller inte.

Och idag är det ju bröllopsdags. Hade ju varit duktigt av någon att inte veta om att det är idag, så mycket skriverier och uppmärksamhet som har riktats mot denna dag. Jag tycker att det är väldigt mycket överdrivet, och har svurit många gånger åt diverse tidningar som har ägnat lite för mycket tid åt detta. Det som känns värst är väl pengarna som läggs ner på den här dagen. Jag menar, det finns väl ändå vettigare grejer att lägga dessa miljoner-miljarder på, eller hur? Jag står absolut fast vid den åsikten, men samtidigt har jag också blivit lite nyfiken. Ja, jag erkänner det. Jag tänker faktiskt kolla en stund på bröllopet idag. Bryr mig inte så mycket om det som inte handlar om vigseln, så det är väl den jag har tänkte kika lite på.

Vad tycker du om bröllopet? Och, ska du se det?
Nyfiken på vad ni säger :)





Kommentarer
Postat av: Memon

Såg alltihop idag och jag grinade. HAHA. Det var ju skitfint.

2010-06-20 @ 01:14:20
Postat av: Fanny

Haha, naw :D Ja, det var det faktiskt :)

2010-06-20 @ 19:07:40
URL: http://fannysa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥