♥ Wednesday

2010-06-23 23:42:22
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Något som har blivit typiskt Sandströmskt är att dra iväg på mysiga kvällsturer. Igårkväll var pappa och jag iväg för att ala potatislandet uppe på Torpet. När vi var klara tog vi en svängom i skogarna där och såg två älgar. Ikväll tog vi bilen, denna gången med mamma i framsätet också, återigen till samma skogar och gissa vad? 7 älgar fick vi se ikväll. Rätt så mycket, med tanke på att ryktet säger att det finns 20 stycken i hela skogen ungefär. Haha, så det var riktigt kul. Först såg vi två av någonting, sedan tre stora oxar och därefter två av någonting igen. Mysig kväll iallafall!

Imorgon är det sista dagen på fotbollsskolan. Ett mycket trevligt jobb, men trots allt så är det ändå skönt att det är slut efter morgondagen. Har varit väldigt trevligt ändå, till stor del iallafall. Ryktas även om vattenkrig imorgon, och det låter ju väldigt bra om det ska vara lika varmt som det har varit idag.

Tog mig även ner på Etic ikväll för att pass Aerobicintervall. Har längtat efter det passet i säkert fyra, fem veckor så jag var riktigt taggad. Blev dock väldigt besviken när det inte var C som höll i passet, utan en snubbe som jag inte gillar riktigt. Haha, inte hans pass iallafall. Så det blev inte sådär jätteroligt som det brukar vara, men det var ju träning det med. Gilla läget, så att säga.

På tal om imorgon, så är det faktiskt min och Andrés halvårsdag då också. Hade ju varit mysigt att få vakna upp med honom imorgon bitti, men det ser inte ljust ut just nu. Återigen - gilla läget. Vad vi ska göra för att fira den dagen, det återkommer jag om imorgon :) Förhoppningsvis i bilder.

Nej, nu är klockan för mycket för att jag ska kunna sitta här och pladdra. Börjar dessutom 9.00 imorgon, vilket gör att det blir en tidigare morgon än på länge. Så, jag rundar av här och önskar er en god natt. Och en trevlig, och förhoppningsvis solig, dag imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: LiLLY

Grattis till er sötnosar :)

2010-06-24 @ 11:27:45
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥