A dance with the devil

2010-03-22 22:52:24
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Godkväll! Ligger för tillfället i sängen och pustar ut. Är slut i varenda liten millimeter av både hjärnan och kroppen. Det tar så mycket på krafterna att tänka och må dåligt. Ikväll blev det en liten avspänning med träning och då kändes det som att allt släppte. Mycket skönt, men som sagt är jag väldigt tired nu. När jag kom hem för ett tag sedan hade mamma fixat hallon&blåbärs-smoothie och ett fruktfat till moi. Satt väldigt fint i magen ska jag lova dig!

Saknar André här bredvid ikväll. Skulle ha varit mys med hans axel och en puss i pannan. Men som tur är så kommer det fler dagar och det ryktas om att han slaggar här på onsdag så då har jag något att se fram emot :) Åh, jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Känner på mig att det kommer att bli en underbar sommar!

Just, blinkade med mina hundögon till mamma förut så vi åkte upp på Domus och handlade lite ;) En underbart god chokladkaka fick följa med mig hem. Blev dock inte Marabou, istället har vi provat Cloettas nya Fairtradechoklad. Finns i fyra olika smaker: mjölkchoklad, mintcrisp, tranbär/cashew & hasselnöt. Jag gillar dem iallafall :)



Såhär ser de ut.


Nej, nu är det dags att knoppa. Har ju sovmorgon imorgon men lite extra sömn har väl aldrig skadat. Så natti natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥