Mysterious eyes

2010-03-01 13:30:05
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Tjohej! Måndag idag, blev ingen vidare uppdatering igår heller märkte jag nu. Gjorde väl ingenting speciellt igår. Tränade, pluggade, städade och igår kväll blev det mys framför tvn med fruktsallad och grejer. André sov här också, så det var mys.

Imorse hade jag sovmorgon vilket var helt underbart skönt och välbehövligt. Vaknade upp med hjärtat vid sju-tiden då han skulle ner och äta frukost. Själv somnade jag om och vaknade en stund senare när han kom upp och pussade mig hejdå. Jag somnade om en timme ungefär, sedan blev det en dusch (med lite sweet lemon by the way) och en rejäl frukost. Hade bara två lektioner idag som vanligt på måndagar, vilket även det är väldans trevligt. En bra start på veckan kan man ju lugnt säga att det är iallafall :)

Idag då? Jo, nu har jag precis lagt mig för en liten vilostund här i sängen. Kanske slår på någon film eller så. Ska försöka städa lite och hjälpa mamma med tvätten och grejer. Ikväll väntar träning men tiden däremellan återstår helt enkelt att se vad som blir av.





Nåväl, vi hörs snart igen!
Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥