She will be loved

2010-03-28 23:02:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
God söndagkväll! Här ligger jag ihophurad under täcket med datorn i knät och lyssnar på gamla goda Maroon 5 – She Will Be Loved (länk till Spotify). Är seg i både kropp och knopp ikväll, antar att det är en biverkning efter matchen. Och en lång dag i och för sig - vaknade vid åtta och kunde inte alls somna om. Såklart låg André och snusade så gott bredvid vilket inte gjorde det hela lättare. Nåväl, som tur är tycker jag ändå om när det finns mycket tid att handla på så idag har jag hunnit med massor faktiskt.

Mamma och pappa kom och hämtade mig hos André vid ett-tiden och då gled vi vidare mot MediaMarkt. Där inhandlades en ny mobil för min del. Snacka om välbehövligt, igår höll jag verkligen på att få något bryt på den.



Den här fick följa med mig hem då. Fast i rosa ;) Ligger just nu nere på laddning så imorgon kan man väl börja kika efter lite finesser. Hihi, jag älskar tekniska prylar. Can't get enough.

Det var väl i princip allt för ikväll tror jag. Känner att ögonlocken börjar bli allt tyngre så jag ska väl lyssna på dem och kojsa. Har sovmorgon imorgon så det blir skönt. Hoppar nog upp vid 8 ändå, gillar att kunna ta det lugnt sådär på morgonkvisten. Återkommer imorgon. Har förresten lyckats lite bättre med headern och det så nu kan jag släppa det iallafall.

Sov gott, för det tänker iallafall jag göra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥