So sick of lovesongs, so tired of tears

2010-03-17 11:57:31
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Morsning korsning! Morgon är det iallafall för mig då jag vaknade 11.20. Är nämligen sjukanmäld idag för min rethosta och skallebanken, tyckte inte att det var någon vidare idé att ranta runt på Trippelbollen när man har sovit ca 4 timmar. Men nu har jag sovit ut och huvudet känns bättre, dock inte halsen. Som tur är kommer pappa snart hem med lite Bromhexin till mig, hoppas det hjälper lite iallafall. Det värsta jag visste när jag var liten var hostmediciner, men nu längtar jag tills den sveper ner igenom halsen.

André skulle titta in här snart en stund han också, vi lär väl bara ta det lite lugnt. Hade varit gott med en glass, hehe. Senare drar jag mig uppåt mot skolan och hämtar lite böcker och sådant. Har rätt mycket att ta tag i just nu men idag blir det fokus på den spanska-inlämning som ska in redan imorgon. Men det ska nog gå bra tror jag, det var ingen jättesvår uppgift. Däremot tycker jag inte om samhällsuppgiften vi har fått! Vi ska göra en analys om media, d v s jämföra nyhetsprogram och dagstidningar. Vi har fått 7, enligt mig väldigt svåra frågor, som vi ska besvara men som tur är har jag en och en halv vecka på mig. Kanske läge att ta tag i den ikväll också.

Matteprov
Svenskaprov
Spanskainlämning
Samhällsuppgift - analysera media
Läsa en engelsk roman & göra en bokredovisning
Läsa en svensk roman & göra en bokredovisning

Så som ni ser har jag det jag gör. Dessutom är det jobbigt att bara titta på den här listan när man har så mycket annat som snurrar runt innanför hjärnbalkarna. Men det ska väl gå an det här också. Det brukar ju alltid fixa sig på något sätt.

Nåväl, nu ska jag dra på mig lite fräschare kläder innan hjärtat plingar på dörren. See ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥