Sportlov, dag 4

2010-03-11 18:38:57
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Halli hallå bloggen. Idag är det torsdag och enligt min mening går lovet alldeles för fort. Så är det väl i och för sig alltid men just det här lovet skulle jag vilja dra ut på. Det är så skönt att slippa tänka på alla måsten, skönt att få sova ut och skönt att göra vad man känner för. Känns helt OK att det bara är snart 3 veckor till nästa lov! 

Någonting annat som går snabbt är snösmältningen, vilket istället är underbart. På bara några få dagar har den sjunkit massor och på många ställen, till och med försvunnit helt. Snart är vägarna helt bara och jag njuter verkligen.

Det blev ingen resa för mig igår. Istället fick det bli en tripp till Sundsvall med tjejerna. Vi tog en fika på Waynes och därefter satt vi på ICA och fördrev tid tills bussen skulle gå. En helt okej trevlig kväll blev det iallafall till slut.

 

När jag sedan kom hem påbörjade jag operation städa rummet. Blev väl aningen skillnad iallafall. Gjorde i ordning lite myspys också med tända ljus och skön musik tills André skulle komma. Bjuppade på en helkroppsmassage och sedan myste vi bara på tills vi somnade. Mumma!

Spratt upp vid nio-tiden imorse för att gå med hundarna. Fixade frukost på sängen till hjärtat och sedan hoppade vi ner i duschen. Skönt att ha huset för oss själva må jag säga. Sedan gjorde vi inte så mycket mer, låg i sängen och spelade lite spel och pratade typ. Kanonmorgon iallafall :)

André åkte hem vid 12-tiden. Jag tog en till hundpromenad och gjorde lite lunch. Sedan drog jag på mig lite kläder och tog en långprommis. Dödsskönt väder och med massa bra musik kunde jag ha gått hur långt som helst! Dock hann jag bara upp till Eon Arena innan mamma ringde och ville ha hjälp med att handla. Snäll som man är så är det klart man ställer upp så hon kom och plockade upp mig i Tallnäs.

Nu är klockan snart kvart i sju och om ca 45 minuter kommer fröken Eklund och plockar upp mig för lite löpträning. I regn by the way. Inte så frestande, men det ska ju överlevas det här också! Peppa peppa.

Nåväl, mer än så hade jag nog inte att komma med idag. Ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥