Survivor

2010-03-23 22:34:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jösses vilken händelserik dag det har varit. Gillar dock när jag har mycket att göra för då går tiden fort och ju snabbare tiden går desto snarare är det sommar och det är bara bra. Ju snabbare desto bättre. Har faktiskt ingenting att blogga om för tillfället, är helt slut i bollen och har inte orken just ikväll.

Var ruskigt skönt med sovmorgon imorse, vaknade strax efter åtta och då sken solen och jag kände mig utvilad. Gjorde mig en leverpastejmacka och drack ett glas hallon&blåbär-smoothie till. Bra start på dagen? Ja! Det följdes med lite fixande innan Jocke kom och plockade upp mig. Hade endast två lektioner idag - engelska och historia. Överlevdes relativt smärtfritt. Fick skjuts hem av mamma där det bjöds på inget mindre än - jotack, plugg! Gjorde spanskaläxan, historialäxan, läste på inför svenskaprovet, läste lite i engelskaboken och jobbade lite matte. Helt nöjd med den insatsen iallafall.

Därefter blev det Birsta med mamma. Är hur shoppingsugen som helst men ändå tycks jag inte hittar någonting som faller mig i smaken. Inte ett endaste plagg. Då blev jag lite besviken, men sedan kom jag på att kläder är ju faktiskt inte hela världen. Åkte istället hem och fixade en gröt till mig och mamma. Senare kom pappsi hem och då blev det lite familjetid med kortspel och grejer. Kilade sedan ner till Etic för det sista pulscykling-passet. Och efter dagens pass är jag helnöjd! Spinning är som sagt inte min grej och hittills har jag inte tagit mig igenom ett helt pass utan att vila eller vrida ner på lite motstånd. Idag fixade jag hela passet, ifrån start till mål och dessutom med högt tempo och mycket motstånd. Ah, vad glad jag blir!

Nu ikväll bjöds det på massvis med frukt och ett par avsnitt Vänner. Nu är det nog dags att sova så jag har huvudet på skaft imorgon när det vankas svenskaprov. Känns rätt lurre ändå. På eftermiddagen lutar det åt badhuset med hjärtat och sedan på kvällen blir det lite trubbel. Hockey? Etic? Hockey? Etic? Det får helt enkelt visa sig vad som känns bäst imorgon :)

Nu blev det mycket tomprat och så vidare, men nu ska jag sätta punkt för ikväll. Ha det kanon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥