365 dagar

2010-05-07 12:51:56
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, idag är det ett helt år sedan jag och Chrissi drog till Kreta! Jag vet inte om ett år har gått snabbt eller sakta, men hur som helst så har det hänt så fruktansvärt mycket under tiden. Jag kan inte ens huvudräkna allt som har hänt men trots att det har blivit som det har blivit kommer jag aldrig att glömma den resan.

Att åka utomlands är ju aldrig helt fel, men att ha sin bästa vän med gjorde det tio gånger bättre. Vi hade ett eget rum och mamma och pappa bodde i en annan byggnad. Vi hade så otroligt roligt och mysigt på dagarna och jag skulle verkligen vilja göra om det om chansen fanns.

Finns inte så mycket mer att säga förutom att det var en sjukt bra vecka - en av de bästa i mitt liv. Bjuppar istället på lite härliga bilder:


Från våran balkong


På besök i Chania


Chania

















Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥