♥ My hand is yours to hold

2010-05-28 15:43:31
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Åh, läste just Cs blogg (http://chhhrissi.devote.se) och såg den här söta texten:

I snart 12 år har jag haft världensbästa vän - fanny sandström. Den tjejen är så otroligt jäkla bra, spelar ingenroll vad det är. man kan ALLTID
prata med henne och allt och ingenting. Hon ställer upp och stöttar i alla situationer. Just nu och sen en liten tid tillbaka kanske vi inte har varit dom som är allra närmast och pratar allra mest, men hon är endå min bästavän. Vi har upplevt så otroligt mycket tillsammans dom starkaste minnerna är Gran Canaria & Kreta, wow vilka härliga veckor det var. Gör gärna om det igen! jag älskar henne!

Förhoppningsvis är vi äntligen tillbaka på rätt spår igen ♥

Ikväll bjuds det på festligheter. Ska börja göra mig klar snart. Först väntar det grillning hos Joel och senare drar vi vidare till stan. Det blir roligt hoppas jag :) Är trött som ett as, men man får väl helt enkelt ignorera det. När det för en gångs skull händer någonting i den här hålan, menar jag.

Uppdaterar kanske innan jag drar. Annars: ha en bra fredagkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥