Seven

2010-05-05 21:08:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Bara 7 dagar kvar nu!

Spinningen är iallafall överlevd och det var helt okej faktiskt. Ruskigt jobbigt och man svettas som en gris såklart - men absolut inte så långtråkigt som jag har uppfattat det som tidigare. Kanske för att det var ett 45-minuterspass istället för en timme, vad vet jag? Hur som helst så är jag stolt över mig själv att jag över huvud taget gick dit trots min dåliga inställning till spinning. Imorgon får det nog bli Yoga tror jag. Har inte känt för det riktigt sedan jag var dit sist men nu känns det nästan som att det behövs. Tror jag stressar för mycket och då kan det vara bra med Yoga har jag hört :) Får la se hur det blir med det.

Ska iallafall upp tidigt trots min sovmorgon och ta mig en powerwalk. Får se om det blir i gymmet eller ute i den friska luften. Det låter jag helt och hållet vädret avgöra.

Förresten så har det gått en månad ungefär sedan jag slutade med fotboll. Det var banne mig det bästa jag har gjort på länge! Jag mår så mycket bättre, är så mycket gladare och så mycket piggare än vad jag var under den sista tiden som fotbollsspelare. Nu får jag göra det jag älskar mest och dessutom på mina egna villkor. Jag är nog en ensamvarg när det gäller träning och sådant tror jag :) Så det känns riktigt bra, det enda jag saknar är laget såklart. Spelare, ledare, tränare - ja, rubbet. Men det hade ju varit konstigt annars, så fina människor.

Nu ska jag snart spela Betapet med Joel och sedan blir det nog till att gosa ner sig i sängen och lyssna på lite bra musik. Låter inte dumt alls.

Sov sött ♥


Psst!
Fick nyss en grym låt av Joel. Här har ni länken till Spotify:
Daniel Bedingfield – Sorry ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥