Those nights

2010-05-02 09:03:23
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Halli hallå! Vet inte vad det är med mig nuförtiden - jag blir trött runt nio-tio tiden på kvällarna och kan inte sova längre än till 8. Igårkväll kom vi hem strax före ett och jag var trött som en gris och hade lika ont i skallen. Änå vaknade jag för 40 minuter sedan, dvs 8.20. Inte okej när man faktiskt vill sova ut. Hur som helst så ligger André kvar i sängen och jag tassade in till grannrummet där jag nu sitter och inväntar att han ska vakna.

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Det var riktigt kul och jag skrattade så jag fick ont i magen :) Nej, det där bör göras om tycker jag.

Jaha, vad händer idag då? Söndagar brukar ju ha tendensen att vara ganska slöa. Jag vet inte riktigt vad jag ska pyssla med, ser ut att vara rätt fint väder men jag hör att det blåser ganska mycket. Kanske en tur till Birsta? Har spanat in lite kläder som jag är sugen på. Ikväll blir det iallafall Muscle Power och sedan blir det nog bara till att ta det lugnt. Måste städa rummet också. Och jobba historia. Suck.

Återkommer säkerligen senare idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥