Three

2010-05-09 12:25:08
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Bara 3 dagar kvar nu!

Har blivit usel uppdatering nu under helgen, men inte mig emot för jag har haft fullt upp hela tiden! Känns även som att den här helgen har varit lång eftersom att den för min del började redan i torsdags. Mys!

Igår var jag borta i princip hela dagen, var bara hem och bytte kläder en sväng på eftermiddagen. Promenixade upp till Joel där vi chillade mycket. Drog på Dompan och köpte godis (fick rabatt av en snäll tjej i kassan) och såg sedan en bit på Marley & Jag. Som tur var hann vi inte se slutet, eftersom jag då skulle ha lipat sönder. Nåväl, tog hans moppe upp till Cruisingen och kollade läget. Var rätt trevligt ändå, mycket folk och så vidare. Träffade min pojkvän också, gjorde honom och Adam sällskap hem till Joel där de hade ställt både mopeden och epan. Fick skjuts av Adam hem och så sov André här.

Idag har vi tagit en riktig mysmorgon. Jag vaknade först 07,20 och eftersom jag inte brukar kunna somna om så tänkte jag inte ens försöka. Men det gick visst och strax före tio vaknade vi igen. Låg kvar och gosade en stund, gick ner och tog frukost och sedan direkt upp till sängen igen. Är så fruktansvärt trött fortfarande!

Planerna just nu är iallafall att vi ska åka upp till havet och sätta oss och mysa. Idag är sista dagen vi kan vara med varandra innan torsdag nästa vecka. Så det gäller att ta vara på tiden. Uppdaterar nog med bilder senare också.

Ha en bra söndag allihopa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥