Tidsfördriv

2010-05-04 21:28:49
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jag kommer från: Timrå
Jag heter: Fanny
Hur gammal är du? 17
När fyller du år? 26 mars
När tog du studenten? Om 2 år!!
Hur lång är du? 160 cm
Vad har du på dig just nu? Åh, mina kära snobbentrosor och en svart bh.
Musik just nu? Haha, a drop in the ocean..
Vilken frukt åt du senast? Jag åt lite banan i yoghurten nyss
Sitter du på en stol från ikea? Kan nog tänkas
Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Det var skönt :) Och glass efter för att kyla ner ;)"
Är du kär i någon just nu? Det är jag!
Sprit, cider, vin eller öl? Får väl bli cider då.
Vanligaste färg på dina kläder? Jadu, nu när det börjar bli ljust ute blir det alla möjliga färger. Gärna rosa då.
Är du hundrädd? No way
Gröna eller röda äppeln? Gröna!
Liknar du din mamma eller pappa? Pappa tror jag. Fast folk brukar säga lite olika, så jag vet inte så noga
Vem ringer du när du är arg/ledsen? André eller Joel
Hur svarar du i telefon? Beror på vem det är som ringer
När grät du senast? Konstigt nog så var det ett tag sedan.
Diskar du din egen disk? Diskmaskinen ja
Ris, pasta eller potatis? Pasta eller potatis.
Hur ofta äter du plockgodis? Blir typ varje helg 
Hur många syskon har du? 0 :(
Vilken typ av film gillar du? Alltifrån pluttiga romantiska filmer till thrillers till krigsfilmer.
Och vilken gillar du inte? Sjuka amerikanska komedier.
Vilken årstid tycker du bäst om? Helt klart sommaren 
Är du bortskämd? Alltså .. nej. Lite kanske.
Rött och svart eller vitt och grönt? Rosa!
Bär du glasögon eller linser? Nada.
När var du på fest senast? Öh, ett par månader sedan kanske?
Tuggar du på något, isåfall vad? Inte för tillfället. Dock sitter snart en kycklingklubba mellan tänderna!
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på den? Saksamma ;)
Hus eller lägenhet? Jag bor i hus. När jag tar studenten eller får ett fast jobb vill jag flytta till lägenhet. I framtiden vill jag dock bo i hus.
Vilken ögonfärg har du? Grön-brun-blå-gula?
Har du svimmat någon gång? Nej.
Har du körkort? Nej, men om mindre än ett år förhoppningsvis!
Frukt eller godis? Helst frukt, men ibland är det fruktansvärt gott med godis
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Absolut inte, har aldrig förstått mig på det där riktigt.
Har du någon piercing? Nej.
Har du någon tatuering? Nej, vill dock göra en!
Dusch eller badkar? Mysigt med bad om man har sällskap :) Annars älskar jag våran nya dusch!
Äter du kanterna på brödskivan?
Oftast. Äter mest hårdbröd nuförtiden.
Vilka saknar du? Min älskade farmor, min moster & min bästa vän ..
Samlar på? Saker att göra 
Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? Jag skulle ge det ett försök iallafall. 
Brukar du tejpa över din mun? Varje dag?
Solar du ofta? Blir ju en hel del på sommaren. Har dock inte tålamod att sola hela vintern.
Favorit dryck på morgonen? Vatten.
Är du bra på att laga mat: Haha, truly not
Favoritpizza? Mama Rosa - med vitlökssås!
Hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? Inga strumpor, så nej.
Tycker du om sushi? Aldrig testat
Hur vig är du? Inte så mycket att skryta om!.
Har du några husdjur? Ja, Jazz & Trolle. Två jämthundar :)
Vad längtar du till? Tills nästa onsdag!! Och till Göteborg med hjärtat. Och till sommaren.
Vilket djur hade du varit, om du fick välja? Delfin eller hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥