♥ Tired

2010-05-25 15:57:31
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Ja, jösses vad trött jag har varit idag! Både i skallen och i kroppen - har en grym träningsvärk ifrån gårdagens träning. Blir nog en ren vilodag idag (kanske kanske kanske går ner och tränar), har till och med köpt mig en liten (!) påse godis som jag ska gotta i mig nu.

Planerade att skriva uppsatsen idag, men jag blir så totalt anti-pepp när jag läser igenom förslagen. Finns ingenting alls jag fastnar för och känner inte att jg har någon fantasi alls över huvud taget. Är inte ens roligt att skriva när man inte känner sig inspirerad, så jag tänker inte ens tvinga mig själv nu. Avvaktar och ser hur det känns framåt kvällskvisten, annars tar jag det imorgon.

Nej, nu behöver jag verkligen en powernap så jag orkar med kvällen! Återkommer nog senare.
Ha en kanonkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥