♥ Today's the day

2010-05-12 07:29:45
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Ja, och så är det den 12 maj och jag har längtat så fruktansvärt mycket. Dock ska jag ta mig igenom en hel skoldag först, äventyren börjar inte förrän vid sex-tiden ikväll. Mer om det senare.

André hann hit och sova igår! Åh, vad glad jag blev. Det spelar ingen roll att vi båda somnade på fem minuter, bara att sova bredvid honom en sista natt gör mycket. Han ligger för tillfället och snusar, borde väl kanske väcka honom på riktigt snart. Hur nu det ska gå, han är nog den mest morgontrötta människan jag vet.

Nej, nu ska jag dra på mig lite kläder. 2 grader står termometern på och jag har ännu inte skymtat någon sol. Alltså får det bli en mysig hood! Nåväl, hörs i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥