♥ Wind

2010-05-25 09:45:17
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Morsning! Sitter för tillfället mest och väntar på att åka bort till skolan. Så jag passar på att uppdatera lite :)

Sov hos hjärtat inatt, mys. Han började åtta imorse så jag traskade hem. Hade planerat ett spinningpass nu på morgonen, men en förkylning håller på att smyga sig på. Halsont och lite snorig, så då fick spinningen vara idag. Istället tänkte jag ta en lugn promenad, men efter 10 minuter vände jag. Haha, det var så fruktansvärt blåsigt så jag kände att det inte var bra varken halsen eller öronen. Så det blev ingenting av idag. Ska nog träna ikväll, om det inte blir Birren :)

För övrigt ska jag nog göra slingor idag också. Hoppas, hoppas, hoppas. Usch, inte alls nöjd så som det ser ut nu. Ser fett ut fast det är nyduschat och så skulle jag vilja ha en jämnare färg än den jag har nu. Går med uppsatt hår typ hela tiden, hehe.



Nej, nu drar jag mig mot skolan. Bara långtråkigt att sitta och vänta. Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥