» Min önskelista

2010-11-10 21:30:41
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Thoughts 2 kommentarer

 

Jag bjuder här och nu på min officiella önskelista inför julen 2010. Wey!

1. En extern hårddisk. Spelar dock ingen roll vilken egentligen, så länge den har en hyfsad minneskapacitet. Mellan 500-1000 GB kanske?
2. Kuddar (gärna två stycken) ifrån Hemtex som matchar min nya fina gråa filt. Kuddarna vill jag dock ha i vitt.
3. Presentkort på Kroppåzånt. Det är namnet på stället där jag har gått på massage nu några gånger och hon är helt galet duktig. Skulle jag få ett presentkort skulle jag nog gå lös i hennes behandlingar och kanske prova något nytt än den halvkroppsmassage jag har varit på varje gång hittills. Eller så kör jag helt enkelt en favorit i repris.
4. Pengar är alltid uppskattat.
5. Nikon 50 mm f/1.8. Har suktat efter det länge nu, och får jag det inte i julklapp köper jag det med största sannorlighet ändå. I want it!
6. En volume master till mitt väldigt mycket för platta och tråkiga hår. Provade en väns sådan för ett tag sedan och det kändes verkligen som att den skulle vara värd varenda krona. Mmmm!

Förutom detta skulle jag även uppskatta..
.. Presentkort på tex HM, Gina Tricot, IKEA, MediaMarkt eller Birsta City.
.. Goodiebags (brukar vara standard, men är verkligen superkul att få)
.. En Englandsresa
.. Personliga julklappar


Kommentarer
Postat av: sara

om du vill ha en extern hårddisk så önska dig en med större minne, min är på 500 GB och den börjar redan ta slut..

2010-11-13 @ 16:54:54
Postat av: Ronja

Åh, fler än jag som ska köpa Nikon 50 mm f/1.8 ser ja ;)

2010-11-14 @ 18:32:34
URL: http://bygoode.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥