» Mina drömmar

2010-11-30 17:30:44
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 0 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Hoppsan, vilket djupt ämne det skulle vara idag då. Grejen är att jag inte har några konkreta drömmar - det är ingenting jag skriver ner eller direkt strävar mot men några små önskningar har jag väl iallafall att bjuda på.

I grund och botten vill jag bara känna mig lycklig, det kan ju faktiskt vara en dröm. Att känna att jag åstadkommer någonting vettigt och att jag trivs med den jag är och det jag nu gör. Som jag har skrivit förut vill jag INTE gifta mig rik. Jag vill gifta mig med en person jag trivs med och jag vill definitivt tjäna mina egna pengar och inte vara direkt beroende av någon.

En liten minidröm jag har skulle isåfall vara att flytta till England. Redan första gången jag var i London blev jag galet förälskad i landet och de tre veckor jag spenderade i Hastings tonade inte ner den förkärleken direkt. Nej, dit skulle jag nog vilja flytta - om det skulle vara för ett år eller för att bosätta sig där det har jag ingen aning om utan det får helt enkelt visa sig framöver.

En annan dröm (vad snackar jag i då, jag verkar ju ha massor av drömmar nu när jag tänker efter?) är att utvecklas inom fotografering och även inom träningen. Inom fotograferingen är det dock svårt att sätta upp några konkreta mål eftersom att det handlar mycket om inspiration. Att fota när den ligger på noll är ingen bra idé, utan det får helt enkelt ta den tid det tar. Inom träningen vill jag bara fortsätta att köra på - gärna variera mig lite mer och inte bara köra på Etic. Jag gillar att utmana mig själv, så jag får se vart det här kan sluta!

På det stora hela vill jag alltså tycka om mitt framtida jobb, jag vill ha hobbys som jag älskar och jag vill dela allt det här med någon jag älskar. Låter faktiskt bra tycker jag :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥