» Mina föräldrar

2010-11-20 09:49:27
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 0 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - - -

Till att börja med så heter mina föräldrar Greta & Janne. Folk brukar säga att jag är mest lik pappa till utseendet sett (vi har typ samma näsa, samma ögon och samma sätt att vara) men humöret är definitivt mammas. Mina föräldrar är så jävla bäst, att jag vet inte hur jag ska kunna skriva det på något annat sätt. De ställer alltid upp i vått och torrt, och när vi alla är på humör så har vi riktigt jäkla roligt.

Pappa är en lugn och trygg person som jag bara har sett stressad/riktigt arg ett fåtal gånger under alla mina 17 år. Han jobbar med reservkraft och på fritiden (den lilla han har) så jagar han älg med våran hund Trolle. Som jag sa så är vi ganska lika varandra i sättet, därav även humorn. Ingen av oss kan heller ha fel, så heta diskussioner är rätt vanligt.

Mamma har gått igenom rätt mycket och jobbar nu halvtid på ett dagis där hon lagar mat. Hon är världens snällaste och gladaste. På fritiden sysslar hon med att göra galet snygga smycken och springer runt på Birren med mig, hehe.


Bilden är ifrån Kreta när vi var där 2009. I love you.

Jag har världens bästa föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥