» Onödigt vetande

2010-11-16 16:13:26
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Personal 2 kommentarer



Jag heter Erika i andra namn.
England är det land jag helst skulle vilja bo i just nu.
Jag och min familj åt inte godis under en 4-års-period. Nu har vi dock börjat igen.
Jag är extremt åkrädd.
Jag väger mindre nu än vad jag gjorde när jag var 12 år.
Har spikat Cliffs of Dover på Guitar Hero en gång.
Ibland har jag svårt att sova när det är fullmåne eller när jag befinner mig i ett ostädat rum.
Dock har jag jättesvårt att hålla mitt rum städat.
Jag skulle ge ganska mycket för att få testa på att vara kille för en dag.
Sommaren 2008 är det bästa som har hänt mig någonsin.
Mina favoritprylar är min Nikon D90 och min HP Notebook-laptop.
Jag bor i ett rosa hus.
När jag städar gör jag det nästan alltid i bara underkläder, fråga mig inte varför.
Jag har någon enklare form av spyfobi.
Jag trivs galet bra med mitt gäng på skolan! Skönare människor får man leta efter.
I framtiden vill jag jobba med människor på ett eller annat sätt. Personlig tränare eller psykolog tycker jag skulle vara jävligt intressant.
Donkeyboy – Sometimes (länk) är en låt som spelas flitigt för tillfället.
Jag har jättesvårt att erkänna att jag har fel.
Mitt rum och vårat torp är mina absoluta favoritplatser i världen.
Jag har ofta och många åsikter om allt. Det mesta håller jag dock för mig själv.
Något jag verkligen skulle vilja kunna är att sjunga. Eller dansa. Men mest sjunga!
Jag tycker verkligen inte om egoister eller folk som skryter. Folk som ska vara värst hela tiden och folk som ser sig själva som störst bäst och vackrast går fetbort för mig.
När jag blir stor vill jag inte vara beroende av min pojkvän/man utan jag vill tjäna mina egna pengar och stå på mina egna ben!
Mitt mål i skolan är att inte ha ett enda godkänt-betyg. De ämnen som jag gillar mindre satsar jag på VG i, resten ska jag ha MVG i, så är det bara.
Jag önskar att våran klass kunde ha lite (läs mycket) bättre sammanhållning.
Min musiksmak varierar ifrån 80-talsrock till house och till ballader. Variation förnöjer!
Det är superroligt att vara på Etic, speciellt nu när man börjar snacka med lite folk och har fått några att träna med till och med. Älskar det stället!
Jag saknar och tänker på min älskade farmor varje dag.
Jag klär mig oftast efter väder. Brukar ha svårt för att ha på mig mörka kläder en varm sommardag likaväl som jag inte kan ha på mig något färgglatt en mörk dag.
På morgonen (till frukost vill säga) kan jag inte dricka mjölk ur ett glas, utan det måste vara ur en mugg. Till lunch och middag går det dock finfint.
Vatten kan dock bara drickas ur glas, aldrig ur en mugg.
Sedan jag började träna på allvar i juli (snart ett halvår sedan) har jag blivit mycket starkare, speciellt i överkroppen.
André betyder sjukt mycket för mig. Jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan honom nu.
Jag tycker att tjejer i allmänhet (känn er inte utpekade) är jobbiga med sitt gnäll och skitsnack!
Mina ögon har typ tre färger. Lite gröna, lite blå och i mitten är de lite gulaktiga.
Jag har typ blivit beroende (bara Lisas fel) av Robot Unicorn Attack på Facebook.
Relationer, kärlek & sex är skitkul att diskutera om.
Braveheart är en otrolig film, precis som Top Gun och Remember the titans också. Mina favoriter alltså.
Jag försöker att aldrig ångra något som en gång fått mig att le, men tre händelser kommer jag aldrig att sluta ångra.
Att jag har gjort denna lista tyder på att jag har ett ganska tråkigt liv, men det har jag inte! Haha, ha en fin kväll :)


Kommentarer
Postat av: kioskmongo

HAHA vilken underbar lista! Glad jag blev när jag läste den :D

2010-11-16 @ 21:18:56
Postat av: louise

den här listan fick mig att sakna vår tid tillsammas, hoppas att vi kan ta igen lite när jag kommer tillbaka! :)

2010-11-17 @ 23:21:21
URL: http://louisegranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥