» Presentera dig själv

2010-11-18 17:03:38
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 1 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - -

För er som känner mig kommer detta inlägg att bli lite tråkigt kanske. Till er som inte känner mig - tjenis och välkommen. Om det var underförstått av bloggnamnet, så heter jag Fanny. Fanny Sandström närmare bestämt. Jag är 17 år gammal (född år 1993) och bor i en liten håla utanför Sundsvall som heter Timrå, där jag faktiskt har bott sedan jag var 1 år. Jag går samhällsvetenskapliga linjen på Timrå Gymnasium och nu i tvåan har jag kastat mig in på ekonomi-inriktningen. Faktiskt så trivs jag jävligt bra där, tror inte att det fanns någonting som hade passat mig bättre.



Annars då? Jo, jag är väl en typisk ambitiös musiklyssnande, fotograferande, lugn och trygg träningsnarkoman. Ni känner till typen? Hehe. Nej men det är väl i stort sett mina intressen och så några egenskaper på köpet. Jag lyssnar på all musik, allt ifrån ballader till house och vidare till 80talsdängor. Jag fotar numera med min Nikon D90 och bilder samt info om min utrustning samt lite annat smått och gott kan ni hitta i menyn här till vänster. Tränar gör jag på, enligt mig, det allra bästa gymmet. Hehe, Etic heter det och jag stormtrivs. Såhär under vintertider tränar jag mellan 4-6 gånger i veckan - det beror lite på motivation, tid osv.

En viktig punkt i mitt liv är min älskade pojkvän André. Vi träffades sommaren 2008 och efter många med-och motgångar har vi iallafall lyckats hitta tillbaka till varandra och har varit tillsammans i snart ett år. Han är min klippa och jag är så glad att jag har honom. Mer om oss och vårat förhållande kan ni läsa här.

Några ord som beskriver mig:
Positiv, målmedveten, social, trött, ambitiös, lugn, tankspridd, observant (fick höra det nyligen av en lärare, tyckte det var lite "kul". haha), pålitlig, svartsjuk, beskyddande, snäll, retsam osv.

Lite random om mig:
Jag är ofta lite överambitiös och nöjer mig inte med vad som helst. Jag är duktig på att spara pengar. Jag skulle vilja jobba med människor i framtiden, hur har jag dock inte kommit på än. Jag gillar att lyssna på intressanta föreläsningar. Jag lär mig hela tiden saker om mig själv. Jag har lätt för att lära mig grammatik. Jag gråter lätt. Jag mår skitbra av att träna, gör jag det inte under en period märks det genast på mitt humör. Jag har inrett mitt rum i svart, vitt, grått och lite röda detaljer. Jag älskar smycken - speciellt ringar och armband. Jag har varit utomlands 12 gånger. Jag är blond. Jag är kort. Jag har grön-blå-gula ögon. Jag älskar min familj (mamma, pappa & två hundar). Jag blir jättelätt svartsjuk. Jag tycker inte om vintern egentligen, men på något sätt är det galet mysigt. Jag tycker att Spotify är typ världens bästa uppfinning (?). Jag skrattar åt mina egna skämt. Jag är skitnöjd med min önskelista i år. Jag slutade med fotboll för snart ett år sedan. Jag insåg precis att jag ska träna om en liten stund, så nu måste jag skynda på för att hinna på med alla kläder! Ciaoooo

Är det något mer ni vill veta så tveka inte att fråga :-)

Kommentarer
Postat av: louise

RE: ännu en själ som vågar erkänna sig läsa min blogg, haha! jag försöker läsa din blogg när jag har tid också :) jag har det bra, för tillfället går allt rätt trögt, man är inne i vardagen men skolan är och kommer troligen förbli skitdålig. Har problem att hitta kompisar pga av språket och mitt avlägsna boende men jag trivs och tror inte att det kommer bli något problem att stanna här tills juni! Har förstått det som att du har det riktigt bra, men du kanske vill tillägga något? :)

2010-11-18 @ 22:04:04
URL: http://louisegranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥