» Funny story

2010-10-16 22:55:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Tråkig helg. Tråkig kväll. Tråkigt att sova ensam inatt. Tråkigt med söndag imorgon. Tråkigt med ännu en skolvecka. Tråkigt att ha mängder av plugg att göra. Tråkigt att det är kallt ute. Tråkigt att sakna André. Blöh. Positiv tjej som talar ikväll!

Blir bara jag, bettskenan och mensvärken inatt. Wonderful. Saknar André massor, är så van att han sover här nuförtiden! Huga.

Imorgon hoppas jag på bra väder, då jag har ytterligare en förhoppning om en fotografering. Sedan är det som sagt även plugg på schemat. Och kanske kanske kanske, så gör jag en ganska wild and crazy sak. Hoppas!

Nu: Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde du inte ha koll över din kille?

du vet inte ens vad han gör med tjejer..

2010-10-16 @ 23:42:16

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥