» Rough

2010-10-13 20:21:22
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej hallå bloggen.
Kan börja med att varna för tråkigt/gnälligt/jobbigt/oläsvärt inlägg, hehe.

Hade inte planerat att bli sjuk nu. Har massor att göra i skolan (matteprov, spanskaprov, geografi-inlämning, religionprov, seminarium i företagsekonomin och så ska vi få ytterligare en engelskauppgift), träningssuget finns där men nu alltså inte orken. Nej, noll ork i både kropp och knopp. Skittråkigt. Hade ju planerat min kära aerobicintervall idag - men ibland må man ju lyssna på kroppen också. Så jag gjorde det idag. Duktig tjej. Nu är nästa mål att bli frisk!

Sov första natten med bettskenan inatt. För er som inte vet så gnisslar jag tänder och sådär, så var och hämtade ut min beställda bettskena igår då. Var skitjobbigt faktiskt! Trodde inte att jag skulle känna av den typ, men det var på gränsen att jag fick ta av mig den för att kunna somna över huvud taget. Prata kunde jag inte heller göra, men det tyckte André mest var roligt. Hmm.

På tal om ingenting så har vi ju som sagt en hel del att göra i plugget. Två ganska omfattande inlämningar ska vara inne veckan efter lovet, men jag har satt som mål att göra undan allt innan lovet så slipper man det. Bra va? Så blir det dåligt med bloggning är det nog med största sannorlighet för att jag sitter så långt med näsan i plugget att jag helt enkelt inte når upp till datorn.

Hur som helst, snart kommer André hit och det tackar jag gudarna för. Har sett en jävligt läbbig film ikväll, så att sova själv inatt vore ingen bra idé. Meen dags att kila nu tror jag. Förhoppningsvis hittar jag lite inspiration till lite roligare bloggning. Och till ett roligare liv :s Haha, trött tjej. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥