Free fallin'

2011-04-04 10:42:32
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Åh, vad jag älskar att vara ledig!

Ligger för tillfället i min säng med datorn i knät. Luktar mumma med hjälp av Body Shops skrub, duschcreme och body butter Pink Grapefruit. Pallrade mig ut på en 40 minuters powerwalk imorse, det var riktigt skönt måste jag säga. Ser fram emot tidiga sommarmorgnar (?) när man kan gå i shorts och linne! Har sedan dess avnjutit en god frukost i form av hallon, flingor och mjölk, en macka med leverpastej och saltgurka samt ett ägg. Nu ska jag passa på att föra över lite bilder till min externa hårddisk och sedan plugga! Förhoppningsvis hinner jag en sväng till Birsta senare idag.

Hoppas ni har en bra dag! Adios :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥