Last day of '11

2011-12-31 15:52:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Gott nytt år alla!

Först hade jag tänkt göra en liten kortfattad årssammanfattning, men tappade lusten. Istället kastar jag in en lista för att fylla ut litegranna :}

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Absolut. Exempel? Jaha. Hm. Jag och André var på en helt underbar resa bara han och jag, startade och drev ett UF-företag, fotade kärleksporträtt och kände mig sådär löjligt nöjd, tog körkort, minirenoverade mitt rum helt på egen hand, var på krogen, fotograferade bröllop, bar skinnshorts, hade världens bästa förfester hemma hos me myself and I innan gatufesten två dagar i rad, tog in på hotell i hemstaden bara för att lyxa, bakade cupcakes, jobbade på posten och trivdes som fisken i vattnet och så vidare.



Har du några nyårslöften?
- Inte äta godis. Tanken var att sluta i 5 år men det blev knappt 1. Det blir som det blir ibland. Annars undviker jag gärna det där med löften. Tar året som det kommer istället!
 

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, men folk som jag halvkänner :}


Vilka länder besökte du?
- Spanien
 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 22-29 maj {Mallorcaveckan},  3 juni, 8 & 9 juli {Gatufesten} & 3 december.


3 juni

Vad var din största framgång 2011?
- UF-företaget tror jag. Att jag vågade göra det, att jag känner mig nöjd och att det har gått så pass bra. Sedan ska jag bara flika in att jag också är sjukt nöjd att jag har kommit över min "spinningfobi" och faktiskt kört en hel del sådana pass. Från att ha tyckt att det har varit den absolut värsta träningsformen är det nu en av dem som jag föredrar mest. Det är också en fin framgång! 

Största misstaget?
- Att ta träningsuppehåll och lite andra saker

Bästa köpet?
- Resan till Mallorca
 

Vad spenderade du mest pengar på?
-
Objektiv och andra kameraprylar


Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Okej, let's go: Världens finaste pojke, mina underbara vänner, The Fray, jobbet på Posten, alla roliga fester som har varit, UF-företaget, ETIC,  att jag tog körkort och så vidare.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- You can call me al tror jag, haha. 
 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare tror jag? Eller.. periodvis iallafall. Till största del var jag nog gladare. 
 

Vad önskar du att du gjort mer?
- Tränat. Med tanke på hur mycket bättre jag mår när jag är igång, hade behövt det under hösten. Annars önskar jag att jag hade träffat lite mer nytt folk.

Favoritprogram på TV?
- Har som vanligt inte kollat så mycket på TV. Har inte funnits tid eller lust till det, men nu under vintern har jag gillat att kolla på Berg flyttar in.
 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Åt engelsk frukost och bjöd senare släkten på Afternoon tea, allt i Engelskt tecken. På kvällen spelade jag spel och åt tårta med fina flickor.


 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Stil på vad? På kläder, på inredning, på foto, på allt? Hm. Klädstil tycker jag inte att jag har någon alls. Svårt att sätta ord på den isåfall. Fanny liksom. På inredning är det gammalt som gäller. Vitt och gammaldags ska det vara.  

Den bästa nya personen du träffade?
- Svårt. Umeåtjejerna, Engelsmännen, Postenfolket eller Victor kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥