Over and out

2011-12-27 20:42:37
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Sjukt jobbig dag på jobbet idag. Hur mycket post som helst och självklart skulle allt annat bara jävlas också. Nu har jag iallafall varit nere på Etic och kört axlar samt sprungit lite på löpbandet, nu inväntar jag André som är i duschen så jag kan få skjuts hem (ja, jag vet att jag bor ca 300 m härifrån men är redan arg på Dagmar så de räcker och blir över). Hemma blir det hallonpaj och vaniljglass samt mys med min kära. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥