The ring

2011-12-21 11:43:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer


Igår när Birsta City hade långöppet passade jag på att ta med mig A för lite julklappsshopping. Det blev dock inte så många julklappar då jag kom på mig själv med att hela tiden leta saker till mig istället. Ego! Haha. Hittade iallafall den här ringen som jag blev lite kär i. Finns på HM för en 50-lapp!

Nu har jag och alla andra på TiGY (?) jullov. Var bort på skolan förut för att kika på den årliga julshowen. Trevligt trevligt. Tänkte inleda mitt jullov med att ta med mig kameran på en fotorunda. Ska bara vänta in A och se om han är sugen på att följa med. Har längtat efter att få känna lite inspiration vad gäller fotografering och nu tycks den äntligen ha hittat hit, så det gäller att ta vara på det tillfället. Sedan skadar det ju inte alls att det är ruskigt fint ute idag med all snö, vita träd och bra ljus.

Så, om det blir några bra bilder så får ni säkert se dem senare. Förhoppningsvis sker det även lite förändringar här på bloggen under dagen! Hej sålänge! :}


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥