The ugly truth

2011-12-22 22:50:39
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Godkväll!

Efter en lång och ganska intensiv dag har jag nu landat i sängen. Verkar som att jag snart får besök av självaste John Blund, vilket ska bli himla trevligt.

Idag har jag hunnit vakna upp med hjärtat, gått med hunden, varit på fotorunda (bilder kommer en annan dag), ätit bacon, sett The ugly truth (har du inte sett den så gör det. även om du inte gillar filmen kan du dregla över Gerard Butler), kört ett spinningpass, varit upp till Torpet, fotograferat mamma, ätit fruktsallad och så vidare. En fin torsdag!

Well, nu ska jag undersöka chokladförrådet nere och sedan sova galet. Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥