All I need is you

2011-02-09 21:25:38
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Har varit en lång och jobbig dag på skolan. Irriterad har jag varit också! Kvällen blev inte bättre då den har bestått av huvudvärk, feberkänsla och lite illamående. Hur som helst så ska jag få sova snart så jag hoppas att det är över tills imorgon. Har nämligen andra delen av spanskaprovet imorgon bitti och någon timme senare är det redovisning i psykologi som gäller. Känner jag mig inte pigg imorgon, tänkte jag pina mig igenom dessa två uppgifter så slipper jag dem framöver!

Nu kom André upp efter lite tv-tittande med min fader och vi ska väl krypa ner alldeles nu typ. Han överraskade mig och gav mig ett gäng vita tulpaner på min namnsdag idag, hur gulligt? I love you! På tal om I love you, så såg jag PS I love you idag igen. Har konstaterat det nu - det är den bästa kärleksfilmen ever. Utan konkurrens egentligen.

Nu avrundag jag och säger godnatt! Imorgon är det en ny dag tack och lov ..

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥