Hard to handle

2011-02-19 13:47:42
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Thoughts 2 kommentarer

Svår dag idag. Inga kläder tycks sitta bra, inga bilder blir som jag vill, har ingen ork att göra saker jag skulle behöva och inte ens leendet tycks vilja komma fram. Hur fint väder som helst ute (förutom alla jäkla minusgrader då) och här inne sitter jag där jag har suttit i princip hela dagen. Min räddning sådana här dagar brukar vara att fota, men hittar ingen större lust till det heller. Vad är det frågan om? Nu ska jag daska upp mig (känn humorn Lisa & co) och sedan iväg på roligheter. Inte en sur min till idag! :-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA, det är nog på tiden att jag daskar upp mig jag å!!

2011-02-19 @ 15:36:49
URL: http://memonin.blogg.se/
Postat av: sevendaysaweek

sv: åh tack så mycket!

2011-02-20 @ 09:25:05
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥