P.S, I love you

2011-02-06 22:47:07
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Tips 4 kommentarer

Jag är helt slut. Har nyss sett en av de finaste filmer någonsin och tårarna verkar inte kunna sluta rinna. Jag vet att filmen är ifrån 2007 och jag vet att jag borde ha sett den för längesedan - men inte förrän ikväll blev det alltså av. P.S I love you är titeln iallfall, om det var underförstått. Kändes som en såndär film som har allt - skratt, tårar, hunkar, sorg, trasiga relationer, glädje och så vidare. Kärleksfilmer har aldrig varit min grej, och de enda som har lyckats få mig att fastna är denna, A walk to remember och The notebook. Så, högsta betyg till Richard LaGravenese som är regissören (tack, tack, tack för denna underbara film).

Har du sett PS I love you? Vad tycker du om den?

Tänkte passa på att såhär i nattetider bjuda på ett par otroligt snygga män. Haha, män? Vad säger man? De är ju inte pojkar direkt..


Jeffrey Dean Morgan
För er som inte har sett filmen kan ni visualisera han på bilden i kombination med världens sexigaste dialekt - irländska .. Grr.



Gerard Butler
Se filmen så förstår ni vad jag menar.


Nu ska jag stänga ner datorn och fortsätta grubbla över den här filmen. Imorgon vankas skolan följt av en teorilektion med kära Lisa. Hinner jag ska jag även träna efter, men vi får se hur det blir med den biten. Hoppas ni sover gott och allt det där, vi hörs imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett den 20 gånger, förstår helt. grinar varje gång, enligt mig är det den finaste filmen som finns! :')

2011-02-07 @ 09:24:02
Postat av: LiLLY

Säger som ovanstående kommentar, sett den dussintals gånger - går inte att motstå tårarna. Enda filmen som fått mig att gråta!

2011-02-07 @ 16:33:49
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/
Postat av: du vet vem

ASSSÅ JAG DÖR SÅ JÄVLA SNYGG ÄR DOM!!!

2011-02-07 @ 21:35:14
Postat av: Karolina

Den filmen är så himla fin! Dock har jag inte sett de andra två som du nämner, kanske ska ta och göra det :)

2011-02-09 @ 13:02:44
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥