Speach

2011-02-03 21:50:57
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Godkväll!
Idag har det varit en lång dag, och jag längtar till att krypa ner bredvid André i sängen och bara känna lugnet. Var på skolan mellan 08.00-17.15, varav ett par studiebesök och allmänt hålligång hela dagen. Idrottslektionen fick bli mitt träningspass idag, då jag har varit helt slutkörd hela eftermiddagen. Blev lite middag ifrån Kebab House {blev dock besviken på kebabrullen} och nu senast hockeytittande. Nu ska vi snart äta lite kladdkaka och sedan blir det äntligen till att sova!

Har jobbat på med mitt tal ikväll också, känns faktiskt bra just nu. Däremot vet jag hur det kommer att kännas imorgon innan man väl ska göra det, men men. Blir en otroligt skön känsla av att vara klar iallafall, gillar inte uppgifter som man ska behöva känna sig stressad över!

Roligare än såhär blev det inte idag, så jag återkommer imorgon med lite ny energi!
Sov sött!


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Hehe jo självklart är det mycket som ska hinnas med :P Själv sitter jag med träningsvärk i magen idag x)



Åh tack så mycket :D Det är faktiskt många som har sagt att det ser ut som jag har lagt en riktig sked på papperet. Grymt kul att få höra :')

2011-02-05 @ 11:26:24
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥