» Porträtt?

2011-01-07 12:13:50
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Photo 4 kommentarer
Vill. Fota. Porträtt. NU.
Någon som känner sig manad? Inte? Huh..

Drar i avtryckarfingret idag (just so we are clear, inte avtryckaren på pistolen) och vädret är mer hyfsat än vad det har varit på länge. Eller ja, det är ljust iallafall. Hade äntligen luskat med mig André och skulle få fota honom idag, men då fick han (såklart) förhinder i sista sekund. Hade en annan plan som gick i kras när det tydligen inte var tösnö ute, vilket det var igår. Vill inte fota här i mitt område, men har ingen skjuts och pallar inte åka buss med stativ och grejer för att ta mig någonstans. Hur jobbiga problem? Typ noll jobbiga egentligen, men blöh.

Okej, ett mål jag hade med 2011 var att vara med positiv. Så nu sätter jag på mig ett leende, klär på mig och kastar mig ut i Timrådalen för lite fotografering! Haha, okej.. något sånt.

Om någon känner för att bli fotad någon dag - let me know.

Kommentarer
Postat av: Harry

Jag vill! :D

2011-01-07 @ 13:14:03
Postat av: ALICIA

JAG VILL MEEEEEEEE

2011-01-07 @ 13:50:19
Postat av: Fanny

AWESOME!!!!!! :D

2011-01-07 @ 14:33:48
Postat av: André

jag vill och du ska!:) + tar ja mig nånstans!;)

2011-01-07 @ 16:52:21

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥