» Tvålaxtio

2011-01-04 00:30:41
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer
En lista om 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det gjorde jag med största säkerhet. Jag drog tex utomlands med André, firade årsdag med honom och var full på nyårsafton.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men folk som jag vet vilka dom är.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det tackar jag gudarna för.
5. Vilka länder besökte du?

Grekland två gånger - en sväng till Rhodos & en till Kreta.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite hälsosammare mat skulle ju inte skada. Annars kommer jag inte på något sådär på rak arm. Kanske fler sköna dagar/kvällar/nätter till sommaren?
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
24 september (dagen då jag & andré drog till Kreta) och 31 december.
8. Vad var din största framgång 2010?
Det måste nog vara träningen. Har utvecklats väldigt mycket.
9. Största misstaget?
Började äta godis igen och gjorde av med lite väl mycket pengar kanske.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit förkyld ett par gånger typ.
11. Bästa köpet?
Min Nikon D90, min nya kavaj ifrån HM & myskoftan ifrån Lindex.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran, annars kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

André, min familj, träningen, fotografering & världens goaste människor på skolan.
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
Allt med The Fray, kanske även Take me as I am med FM Static.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vänner.
17. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mormor & morfar, kvällen spenderades hemma med familjen och André.
18. Blev du kär i år?
Var redan kär ♥
19. Hur många one night stands?
0
20. Favoritprogram på TV?
Idol I guess. Typ det enda jag har kollat på.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar gör jag inte, gillar mindre - ja.
22. Bästa boken du läste i år?
Vyssan lull, utan ett ord, alltför nära eller askungar.
23. Största musikaliska upptäckten?
The Fray & the goo goo dolls
24. Något du önskade dig och fick?
Ja, massor!
25. Något du önskade dig men inte fick?

Det också.
26. Årets bästa film?
Vänner får räknas som det nu. Omöjligt att bli bättre än det.
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag minns faktiskt inte!
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade lyckats lite bättre i skolan. Har gått lite trögt nu det här året.
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Lite snyggare än året innan, haha. Men typ .. jag liksom.
30. Vad fick dig att må bra?
André, träningen & musiken.
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning ;o
32. Vem saknade du?
Farmor
33. De bästa nya människorna du träffade?
Harry, Yman & Maria. Eller vafan, vi hade ju träffats förut men aldrig på det sättet :)

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Ja precis, blir som ett litet upplyft :)

Tack så mycket! :)

2011-01-04 @ 00:35:56
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: felicia

sv; å vad glad ja blir! tack så mycket

jätte fin blogg!

2011-01-04 @ 01:50:55
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥