» White dream

2011-01-04 20:07:50
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Inredning 3 kommentarer
Ja, så var det allt dethär med förändringar. Nu är jag sugen igen - jag vill göra mitt rum vitt. Helvitt, fräscht och fluffigt. Så varför inte? Har börjat lite smått idag med att göra om sängen, imorgon kanske jag kastar mig direkt på steg två (vilket jag givetvis inte avslöjar eftersom jag älskar att göra folk nyfikna). Såklart har jag dessutom fotat hela kalaset - here you go.

Before:





After:






Okej, inga större förändringar faktiskt. Har bytt sängkläder, lånat upp en spegel, bytt bilder i min ribba-ram och så lite småpyssel. Tanken är dock nya gardiner, ny fondtapet, nya ramar och en egen spegel. Får se vart det här slutar! Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: stéphanie

Fint! :)

2011-01-04 @ 20:36:54
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Jo, det är väl ok med mig :)

Haft en bra Tisdag?

2011-01-04 @ 23:35:27
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åhh så fint de blev, verkligen snyggt! :D

2011-01-05 @ 10:42:03
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥