Feber

2011-07-27 12:31:54
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Hade en väldigt mysko natt inatt. Vi gick och la oss strax efter 21.00. André tyckte det var varmt i rummet och jag frös, fast jag var varm. Haha, anyway. Vi somnade rätt snabbt. Sen vaknade jag till och från och kände att jag var kokhet. Pulsen slog jättefort och jag var liksom varm överallt. Till slut vaknade jag på riktigt när jag hörde något konstigt ljud. Väckte André och frågade om han hörde något, men det hade han tydligen inte gjort. Så föll jag in i någon halvdvala, men det dröjde inte länge förrän jag vaknade till av något ljud igen. Den här gången vaknade André också, och vi blev livrädda. Haha! Det sjuka var att både han och jag trodde att klockan var typ 4-5 på morgonen, men klockan var bara kvart över tolv!

Hur som helst så kunde vi inte somna om. Tände lite lampor i sovrummet och började spela spel på telefonerna. Efter ett tag blev jag jättekissnödig och efter många om och men så sprang vi genom hallen och in på toan. Haha, fy vad läskigt det var.

I samma veva passade jag på att kolla om jag hade feber, och 39 grader visade termometern på. Jippi. Så idag blev jag hemma ifrån jobbet, vilket är skittråkigt. Älskar mitt sommarjobb! Har mått skumt hela dagen, men nu börjar jag känna mig som människa igen.

Well well, hoppas ni har haft en bättre natt!
So looooong


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥