På andra sidan kameran

2011-07-27 20:44:36
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Photo 0 kommentarer


Igår var jag och André på en liten stadsutflykt. Love it! Köpte en glass, satte oss vid ån i kvällssolen och bara njöt. Avslutade trippen med en promenad runt på Norra Berget, vilket nog har blivit ett av mina nya smultronställen. Måste fotografera ett par där - snart! Hur som helst så vill jag träna på att fota motljusbilder. Personligen tycker jag att det är superfint, men det kan vara lite trixigt ibland också. Jag har läst på rätt mycket om hur man ska gå tillväga och igår försökte jag mig på det bakvägen. Hm? André fick alltså hålla i kameran och jag agerade objekt, och fick då guida honom till att få till en motljusbild - helt utan reflexskärm. Antingen har jag förstått hur man ska göra, eller så sitter min kära pojkvän på en grym talang när det gäller fotografering, för jag tycker att vi lyckades ganska bra. Jag tror på en kombination av ovanstående, han är rätt duktig min pojk.

På tal om honom ska vi på dejt på lördag! Om vädret tillåter det vi har planerat vill säga. Ser fram emot det jättemycket, men mer om det om det blir av. Cliffhanger-Fanny i farten, haha.

Nej, nu ska jag göra något annat ett tag.
With love,

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥