The last week

2011-07-03 22:10:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Klockan visar 22.06 och det är alltså drygt två timmar kvar innan jag ger mig in på den sista sommarlovsveckan. Sedan blir det jobb hela lovet ut, men jag tror det blir bra :} Känner mig lite less dock, då jag tydligen har dragit på mig en förkylning. Hallå? Vart kom den ifrån? Ont i halsen och hostar som tusan. Äter strepsils och dricker te med honung som en idiot, så jag får hoppas att det hjälper. Ska nog svälja ner lite hostmedicin innan jag går och lägger mig ikväll. Det blir bra.

Imorgon är det en photoshoot på gång, vilket känns riktigt roligt. Beroende på hur bilderna ser ut och om de som blir fotade ger tummen upp till att bilderna ska publiceras, så får ni se mer om det imorgon.

Nu ska jag krypa ner bredvid min kära i soffan!
Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

taaack så himla mycket, vad kul att höra :D

och vilken underbar header du har verkligen, finaste jag sett på väldigt länge, åh :')

2011-07-04 @ 11:37:32
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥