“With clothes the new are best, with friends the old are best.”

2011-07-20 20:30:53
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Ytligt 1 kommentarer


Blev en spontanshopping idag, vilket resulterade i prylarna ovan. Plus en kofta som jag inte fick med på bild, men som jag med största sannolikhet ändå ska lämna tillbaka. Ingen skada skedd med andra ord. Idag har jag jobbat på som vanligt. Känns otroligt skönt att man börjar komma in i det hela, det börjar liksom flyta på. Hm. Just nu sitter jag och dricker vatten, lyssnar på musik och väntar på André. Tror jag ska krypa ner i sängen snart och fortsätta med min bok {som för övrigt är hur bra som helst!}. Har mängder av bra boktips nu som jag tror att jag måste dela med mig av snarast! :}

Igår drog jag hem testversionen av Lightroom 3 och jag måste säga att jag blir lite sugen på det faktiskt. Har 30 dagar på mig att försöka förstå hur allt går till, men än så länge känns det lovande. Får se hur det blir med det!

Nu ska jag sminka av mig och krypa ner under täcket. Ha en fin kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Tack! Din är också jättefin! Hoppas du har en underbar sommar!

2011-07-20 @ 23:11:12
URL: http://rebeccasdagar.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥