Bildbomb: Midsommarhelgen

2011-06-26 17:29:14
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Memories 1 kommentarer

Fotade lite


Midsommarafton bjöd (såklart) på regn.


Vi fyndade några glasburkar på Erikshjälpen häromdagen, och Midsommarafton till ära hade mamma gjort dem sommarfina. Pappa hade dragit sitt strå till stacken genom att göra brokvisten somrig. Duktigt.


Jag och André intog kökssoffan direkt!


Mumma med midsommarmat!


Denna bild tillägnar jag Lisa, Alicia, Maria & Jocke. Haha!


Jazz fick smaka på en sommargrillare.


Trollebus.


Till efterrätt bjöds det på ananaspaj med vaniljglass samt myrstackar & chokladbollar i miniformat.


Igår tänkte vi dra oss ut mot Spikarna på Alnö för att äta lite glass och sådär. Tyvärr krånglade bilen och vi vände och åkte hemöver igen.


En av gångerna vi fick stopp passade jag på att fota lite blommor.


Favoritbilden därifrån.


Igår kväll åkte vi runt i Söråker och André tog med mig till diverse mysiga ställen.


Chillade ute på en udde.


Igår kväll hälsade vi på mor & far på Torpet och flirtade till oss ett litet älgsafari.


Det såg mörkt ut ett tag, men till slut dök det upp två stycken. Fick bara med en på bild dock.


Idag, söndag, blev våran Alnöutflykt av. Första stoppet blev på mysiga Vindhem.






Efter Vindhem åkte vi ut till underbart fina Spikarna. Som alltid när jag är där blir jag helt lyrisk och idag kunde jag inte tänka på så mycket annat än hur roligt det hade varit att fota ett bröllop där ute!














Vi avslutade våran mysiga utflykt med en sommarlunch ute på altanen. Jordgubbar och mjölk är grejer det!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 14:33:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥