En lista

2011-06-03 16:06:50
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Love 0 kommentarer
Hittade en liten lista som jag tänkte dela med mig av, haha. Eller nej, mest för att jag ska ha något att fördriva tiden med. Well, well .. here we go.

Vad heter ni? Fanny & André 
Hur träffades ni? Haha, för att göra en lång historia kort träffades vi genom gemensamma vänner på ett disco (japp, ett disco. haha!!!) och tog kontakt med varandra redan samma kväll. Fem dagar senare var vi ett par.
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop?
Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Jag!
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut :-)
Vem är äldst? André är ett halvår äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur, han är jungfru.
Vem fyller först på året? Jag!
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Även fast jag verkligen inte kan sjunga, måste jag nog rösta på mig själv ändå. Haha!
Håller ni i handen på stan? Japp
Kände ni varann innan ni blev ihop? Hm .. det var ju inte så att vi var två främlingar för varandra, men antar att vi inte hade lärt känna varandra så jättemycket på 4 dagar.
Vad har ni gemensamt? Bra fråga. Haha ... riktigt bra fråga. Vi har faktiskt inte så mycket gemensamt! Det främsta som vi trots allt har gemensamt är väl att vi älskar varandra. Det räcker gott och väl för mig.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej. Jag tyckte han var lite läskig först.
Har ni någon speciell låt? Adore U.
Har ni stora framtidsplaner? Inte direkt. Hoppas på en resa till iallafall! Flytta ihop skulle också vara trevligt.
Har ni gråtit i varandras armar? Det har hänt.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, två gånger.


Mallorca 2011

Vilket är ert bästa minne? Måste nog vara resan till Mallorca. Eller förra året när vi åkte till Göteborg. Helt underbara minnen! 
Vem lagar bäst mat? Han tror jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på film, tar en promenad, ligger och pratar, fikar, spelar kort, hittar på något med några kompisar osv. Lite olika beroende på humör och väder osv.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Inte ett dugg. Tar kanske 15 minuter att gå.
Blir du lätt svartsjuk? Ja.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen!
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, tror inte det. Vi slåss mest i sömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥