"There is nothing wrong with change, if it is in the right direction"

2011-06-20 22:22:26
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Inredning 2 kommentarer

Nu hann klockan bli lite för sent och därmed för mörkt för att det skulle bli några kanonbilder. Hm, tänkte att jag skulle fixa lite bättre imorgon, men nu kan jag faktiskt inte hålla mig längre. MÅSTE få visa vad jag har gjort, haha. Är jättenöjd, blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig!

Börjar med en fin före-bild. Nu tog jag ingen precis innan då mitt rum såg ut som hej kom och hjälp mig, så det får bli en gammal.


Hm, detta var dock alldeles när vi hade renoverat. Kanske 2007? Men det var iallafall samma färg på byråerna då som innan jag började dra den vita penseln över dem.


Och såhär ser de ut idag. Egentligen får man inte belasta den målade ytan förrän en vecka efter, men jag kunde inte hålla mig så några små saker har jag ställt dit redan. Om en vecka ska spegeln upp igen. Och min nya, fina fotoram.




Som sagt - fler bilder och lite mer om vad jag har gjort egentligen kommer imorgon :-)


Kommentarer
Postat av: stephanie

Sjukt fint det vart, sitter byrån ihop? :)

2011-06-20 @ 23:23:49
URL: http://stephaniewesterlund.devote.se
Postat av: sevendaysaweek

SV: ÅH, TACK SÅ MYCKET!

2011-06-21 @ 14:58:38
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥