Check

2011-03-11 13:34:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 4 kommentarer
Nu kan jag definitivt checka av riskettan! Skönt att ha den gjord. Var la inte så jobbigt ändå, trots de 210 minutrarna. Nästa grej att bocka av blir mötet på banken som börjar om en halvtimme. Sedan ser jag fram emot lite träning (hoppas innerligt att jag hittar motivationen att pallra mig ner idag) och en bra kväll helt enkelt. Insåg nyss att det imorgon bara är två veckor kvar tills jag fyller 18! Känns nice.

Börjar bli dags att fräscha på sig lite, så vi hörs väl senare! Hej sålänge.


Saknar mina fina vänner ↓

Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknar dig ååååå!! <3

2011-03-11 @ 15:51:05
Postat av: Rebecca

Oj, shit, fylleolle? Inte bra. Hade honom i naturkunskap.. Eller hade och hade. Han kom in och pratade lite med papperskorgar och gick sedan ut igen. Leifi var jättebra!!! Fasen att ni inte får ha honom! Jaså???? Men kan hon få barn? Hon måste ju vara lite sådär creepy 520år gammal eller nåt? Skum människa...! Är grävlingen kvar då? Va tusan heter hon... Gud, jag vet inte vad hon heter!!!! Hon hade företagsekonomi, page och kisade alltid! Aja, hahaha hoppas du får en fin helg!!!

2011-03-11 @ 17:01:12
URL: http://rebeccasdagar.se
Postat av: Liciaaaa

Jag saknar dig med!!!!!! ler ett fult leende med stängd mun kram <3

2011-03-11 @ 22:13:12
Postat av: johanna

gud vad mysigt det ser ut!

2011-03-12 @ 20:34:54
URL: http://johannatatar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥