Sen en tid tillbaka

2011-03-11 17:20:45
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Thoughts 2 kommentarer
Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan
 
Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver det blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är

Melissa Horn – Sen en tid tillbaka
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Shit, är gubben så gammal? Bra för samhället! Undrar hur hennes barn kommer att se ut... svarta horn och svarta ögon.. hmmm...

Heter hon det? njaaa.. ENITH! Där kom det! Enith! Men hon har nog gått i pension så du är nog ganska räddad på den fronten.

Ikväll blir det Oscar för hela slanten! Har kärat ner mig i deras reninnanlår, så det är typ min höjdpunkt varje gång! (Du märker hur otroooligt gammal jag är va, när jag går på Oscar på en fredag och inte tänker på att festa?) Vad blir det själv då? Spansk afton idag för att variera sig lite eller? :P :)

2011-03-11 @ 17:34:32
URL: http://rebeccasdagar.se
Postat av: Rebecca

Btw, jag beundrar att du orkar ha ditt arkiv uppdelat, det är jag alldeles för lat för! Men det verkar ha blivit nåt tok när man går in där, har du märkt det?

2011-03-11 @ 17:36:01
URL: http://rebeccasdagar.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥