Sunshine

2011-03-06 13:14:33
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Musik 3 kommentarer

P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version

Veronica Maggio – Jag kommer

Seven Days Story – Funeral For Me

The Black Crowes – Hard To Handle

The All-American Rejects – Move Along

Black Raven – Red Light (Spells Danger)

The Ark – Breaking up with God

FM Static – Take Me As I Am

Lena – Satellite

Israel Kamakawiwo'Ole – Over The Rainbow / What A Wonderful World

Johnny Cash – Ring Of Fire

Goo Goo Dolls – Before It's Too Late [Sam and Mikaela's Theme]

Ison & Fille – Jag Skrattar Idag

Marc Cohn – Walking In Memphis

John Legend – Everybody Knows


Kommentarer
Postat av: Maja

trevligt att höra att du gillade de :)

din design är grymt fin!

2011-03-06 @ 17:49:08
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: A N N A - the girl you never can be

Sv;

Haha, lugnt! Visst är de fina. :)

2011-03-06 @ 22:36:03
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

SV: Haha, fy vad härligt! Vad glad jag blev! Ja, jag har det verkligen överbra med Erik, vi brukar ofta påpeka att vi knappt tror det själva! Hoppas det blir bättre mellan dig och din pojkvän... Älskar man bara varandra så ska det inte vara så svårt att hitta lösningen så jag håller tummarna!

Massor av kramar!

2011-03-07 @ 11:07:21
URL: http://lajon.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥