Tisdagslyx

2011-03-29 18:47:10
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hade tänkt mig antingen Birsta eller ett spinningpass idag. Insåg precis att det inte kommer att bli något av det.. suck. Men, vad gör det om hundra år? Blev sen middag ikväll {dock en lyxig sådan}, vilket gjorde att det inte blev någon spinning. Har aldrig kunnat träna tätt inpå middagen sådär, då mår jag verkligen uselt efteråt. Birren har dessutom bara öppet en timme till, och har ingen större lust att stressa ikväll!

Hur som haver, kvällen blev lite lättare när det bjöds på en riktigt god middag här hemma. Vitlöksbröd till förrätt, älginnanlår och mammas specialpotatis samt avocadosallad till varmrätt och till sist lite hallonpaj! Kanske hur gott som helst.

Kirrade nyss 70 av 70 på sluttestet också {körkortsteori} så det känns bra! Ska nog kasta mig på fordonsfasen snart också. Men ska passa på att titta runt lite nu först. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥