Two souls

2011-03-30 20:52:39
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Har haft en suverän kväll men känner mig ändå lite nere och sitter nu och funderar vad det kan bero på. Har iallafall klarat ett spinningpass som också gick riktigt bra! Därefter hade jag alla rätt både på sluttestet och på fordonsfasen och har precis fikat lite hallonpaj med mor och far. Sitter dessutom och kollar på resor och har insett att det inte finns någonting som hindrar mig ifrån att dra till värmen på påsklovet. Så förhoppningsvis, kanske kanske kanske det blir något sådant.

Nu ska jag invänta min pojkvän och sedan går jag nog och lägger mig. Får se om han vill sova här eller inte :} Haha. Fan vilket tråkigt inlägg. Men vi hörs! Ciaoooo


Kommentarer
Postat av: K A R O L I N A

sv: tack så jättemkt! :)

2011-03-30 @ 21:05:18
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥