Worst

2011-03-13 19:50:46
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Love 2 kommentarer
Idag har det varit den absolut sämsta dagen i mitt liv. Utan konkurrens. Har legat i sängen och gråtit ifrån 07.15och inte fan känns det bättre nu än vad det gjorde imorse. Just nu har jag svårt att förstå vad som egentligen har hänt och allt känns som en mardröm. Men jag vaknar aldrig, och jag kommer på mig själv med att komma i underfund med att det är det här som kallas livet.

Den här smärtan önskar jag inte ens min värsta fiende.


Kommentarer
Postat av: marielle

jag beklagar verkligen att du mår jättedåligt, du får krya på dig ordentligt!

2011-03-13 @ 20:32:57
URL: http://marrenn.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är okej att vara ledsen, det får man. När du känner att du gråtit klart för en stund, sysselsätt dig med allt det Du tycker är roligt och som får Dig att skratta. Gör massa sånt, så gråter man lite emellanåt, och sedan skrattar igen. Du är den viktigaste personen i ditt liv.

2011-03-14 @ 15:22:27

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥