Someone like you

2011-10-05 21:00:52
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Photo 1 kommentarer







Lite bilder ifrån en skön höstpromenad i helgen. Alltså - sommaren är ju trots allt den allra bästa årstiden hösten ligger inte alls långt bakom. Lagomt varma, soliga höstdagar är otroligt svårslaget, speciellt när man har en kamera till hands.

Annars då? Sitter här vid datorn och lyssnar på musik, tittar på bilar (vill ha, vill ha, vill ha) och bara gör så lite som möjligt. Efter att ha haft två prov på två dagar är det nästan lite lyxigt att inte behöva sitta med en massa plugg. Så nu ska jag helt enkelt fortsätta med det och samla lite ork inför morgondagen. Blev för övrigt träning både i måndags och idag, och jag är supernöjd! Nåväl - end of discussion. Natti natti!

Lyssna, lyssna, lyssna: Brett Dennen – Ain't No Reason


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Ser att du tycker om att fota. Kolla gärna in i min webshop där jag säljer personliga kameraremmar om du vill styla din kamera :) Mvh Madde

2011-10-06 @ 20:30:02
URL: http://www.strapsbycochise.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥